Droga do 2012 wiedzie przez Kozanów, cz. 2

Pierwsze wrażenie było mylne. Owszem, dwa tygodnie temu ekipa niestrudzonych drwali ruszyła z kopyta, a wszystko, co zwaliła, natychmiast sprzątała, jednak sterty gałęzi z tamtych dni leżą do dzisiaj nietknięte, a z wywożeniem później ściętych drzew nikt się już nie śpieszy. Mimo to prace postępują i m.in. z tego powodu w piątkowy poranek (bezrobocie to jednak daje możliwości) wybrałem się ten postęp zobaczyć. Ponadto chciałem się przyjrzeć, jak rzeczywistość ma się do ujawnionych planów. O przygotowywanej trasie Tramwaju Plus oraz poszerzeniu ul. Popowickiej i Pilczyckiej do wjazdu na Kozanów (dalszy odcinek być może zostanie zrobiony w późniejszym terminie) można poczytać, a także obejrzeć wizualizacje, na stronach Wrocławskich Inwestycji, Wrocławia (tu dostępna również prezentacja w PowerPoincie), jeszcze raz Wrocławia i portalu TuWrocław. A zanim to wszystko zostanie zrealizowane – spacerek wzdłuż przebudowywanej trasy…

Park Zachodni – mosty na rzece Kwai.
 

Okulistka pokazywała mi niedawno coś podobnego.

Praca tak wre, że aż nie ma czasu usiąść (widok tego krzesełka to mnie rozpieprzył).

O, mój boże! Kościół Elżbiety, który na wizualizacjach wygląda, jakby na jego miejscu rosły drzewa. Tylko jakie drzewa?

Wózek do drzew wywózek.

Najpierw ruch zatrzymano…

…a potem w ruch wprawiono… drzewo. Jak u Tolkiena jakiegoś.
 

Uważaj, to nie chmury – to dom kultury. Liście spadły z drzew.

Rozdziobią go kruki, wrony… gawrony.

Ktoś chciał mi dać do zrozumienia, że mam nie siadać na tej ławce.

Przewróciło się. I chuj – niech leży.
 

Gdzieś mi wcięło kawał targowiska. A na tej wizualizacji jeszcze go widać.
 

A kolejne rury wyłażą z kozanowskiej ziemi jak grzyby i dżdżownice po deszczu.

Dokerska też czeka na tramwaj.
 

A rzeźby na to tylko patrzą i załamują ręce.
 

 

Prześwitująca przez drzewa korona stadionu. Wszystko, łącznie z Adamkiem i Kliczką, dąży tutaj.

, , , , , ,

  1. Droga do 2012 wiedzie przez Kozanów, cz. 3 « Misja i Transmisja

Skomentuj

