Droga do 2012 wiedzie przez Kozanów, cz. 5

To jeszcze nieoficjalna wiadomość, ale bądźmy przez chwilę marzycielami – na wypadek, gdyby to odwołano. Drodzy czytelnicy, na widocznym  poniżej obiekcie (tym w oddali, nie na ogródkach działkowych) wystąpi George Michael! Tylko te dźwigi usuną – bo przecież o BHP George’a Michaela trzeba dbać.

Poczyniłem tym razem wysiłek i polazłem aż między 9 a 10 piętro mojego bloku, żeby stamtąd porobić zdjęcia okolicy. Z góry wygląda to ciekawiej. Na początek ul. Pilczycka, ul. Dokerska (o, kurczę, trzeba będzie ten billboard usunąć) i znajdujące się między nimi, pomniejszone niedawno targowisko.

Spacerek wzdłuż planowanej trasy Tramwaju Plus. Tu widać ziemię bogatą w złoża. Ja bym się bał spać w pobliżu tego znaku. Dla większego bezpieczeństwa oddałbym go na złom.

Tyle zostało ze stert gałęzi z poprzedniej notki.

Od dawna wiadomo, że na Kozanowie brakuje porządnego wału przeciwpowodziowego.

Oaza. Nawet źródełko jest.

Mogą wszystko zrównać z ziemią, ale kwiaciarza nie przepędzą.

Na przystanku też rosły drzewa.

Rozwalone ogrodzenie kościoła. Legalnie. W Polsce. Zaczynam wierzyć w cuda. Zaczynam wierzyć w George’a Michaela.

W Parku Zachodnim kolejne przewrócone ogrodzenie, tym razem kryjące… Nie wiem. Studnię z „Ringu”? Sześciokątną – taki krąg na miarę naszych możliwości.

Wzdłuż Popowickiej już kopią.

Nie miałem czasu, żeby się przyjrzeć z bliska. Odcinek Milenijnej między Popowicką a Legnicką. Kolega wmawiał mi, że nie ma tam drzew. Ja twierdziłem, że są. Prawidłowa odpowiedź brzmi: były.

I na koniec coś przyjemnego. Ptak wycięty z źle wykadrowanego zdjęcia.

, , , , , , , ,

  1. Droga do 2012 wiedzie przez Kozanów, cz. 6 « Misja i Transmisja

Skomentuj

