Nieoczekiwana zamiana huskych

Wyścigowa… Ślężna… Stłuczki samochodowe i topienie kotów… Wczoraj w ciągu kilku minut doszły mi do listy dwie kolejne pozycje.

Znaleziono psa rasy husky. Pełna informacja do przeczytania po kliknięciu w zdjęcie. Telefony kontatkowe: 71 337 24 07, 695 869 518. Co ciekawe, równocześnie jednego husky zgubiono. Próbuję to sobie wyobrazić. Ktoś wyszedł na spacer ze swoim psem, a wrócił z cudzym. Zdarza się. Jak podmienianie dzieci po porodzie albo zamienianie się żonami z dobrym sąsiadem. Park Południowy – miejsce nietypowych schadzek.

Kojarzę, że przy Wyścigowej mieszkają państwo z parą huskych, a wczoraj na ich podwórku widziałem tylko jednego. Aż pójdę przekazać im informację. Najwyżej się okaże, że to ich ogłoszenie.

Sprawa druga. Niedawno kolega wysłał mi z zaskoczenia SMS-a, który mnie potem paranoicznie prześladował jak trauma, o mniej-więcej takiej treści: „Nieładnie przechodzić na czerwonym świetle na Ślężnej”. Rozejrzałem się nerwowo i odpowiedziałem coś w rodzaju „Na Ślężnej jeszcze można. Ludzi rozjeżdżają dopiero na Wyścigowej”. Rozjechania świadkiem jeszcze nie byłem, za to na tym samym przejściu na pieszych pecha miał wczoraj pewien TIR. Wlókł się, wlókł, jakieś kłęby dymu, może pary, spod niego buchały (niestety nie zdążyłem ich sfotografować – rozwiały się), w końcu stanął na jakieś dwie minuty, kierowca wysiadł, coś z tyłu naczepy przekręcił i pojechał dalej. Mało interesująca, wręcz nudna historia, jak z kroniki wioski, w której nic się nie dzieje, ale… zaczynam wierzyć, że to miejsce jest przeklęte.

, , , ,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

