Przemyk przed wynurzeniem

W ostatniej notce dotyczącej Podwodnego Wrocławia opisałem muzyków, którzy podczas tegorocznej edycji zrobili na mnie najlepsze wrażenie. Teraz ci, którzy mogli, ale – chociaż nie ze swojej winy – nie zrobili. Renata Przemyk, którą na żywo widziałem wcześniej dwa razy i nazywam dziś najlepszą wykonawczynią w polskim rocku. Niestety 10 czerwca w Browarze Mieszczańskim znowu zagrała wewnątrz budynku i ludzie bez trudu zapełnili salę. Miałem nadzieję, że ustawią scenę na dziedzińcu. A skoro nie… to nie męczyłem się z oglądaniem, a zdjęć zrobiłem tylko kilka, gdy zespół się dopiero przygotowywał. Browar opuściłem wkrótce po „Póki świeci słońce”. Wcześniej usłyszałem m.in. „Odjazd”.





Kobieta, którą zastałem na scenie przed zespołem Przemyk. Nie wiem, kim była.

A to jest dziewczynka, która grała na czyjejś perkusji.

Dwa dni później Przemyk grała jeszcze z projektem Akustik Trio w CK Agorze. Miałem ochotę zobaczyć ją przynajmniej tam. Niestety ani na stronach organizatorów, ani na serwisach, które przekazywały informację dalej, nie znalazłem warunków wstępu. Dopiero niemal w ostatniej chwili wyczytałem na stronie artystki, że trzeba było sobie załatwić bezpłatną wejściówkę. Ostatecznie weekend z Renatą Przemyk spędziłem prawie zupełnie bez Renaty Przemyk. Ale przecież jeszcze wróci i zachwyci…

, , , ,

  1. #1 by Magdalena Laszczyk on Czerwiec 14, 2011 - 14:14

    ma pan może jeszcze jakieś zdjęcia z Browaru? sceny, ludzi?:)

  2. #2 by Krasnal Adamu on Czerwiec 14, 2011 - 14:26

    Jeśli chodzi o sam koncert Przemyk, to właściwie nic więcej nie mam. Jeśli o cały Podwodny Wrocław w Browarze Mieszczańskim, to zdjęć jest jeszcze niemało (m.in. wystawy i Hanys Band) i będę je po kawałku publikował.

  3. #3 by Magdalena Laszczyk on Czerwiec 14, 2011 - 14:47

    eh , szkoda ;D mimo ze stałam w pierwszym rzedzie , nic nie moge znaleść , a sam była tak skupiona na śpiewaniu z Renata , że zapomiałam ze mam aparat ;D kobieta cudu ♥

  1. Graj, hanysie « Misja i Transmisja

Skomentuj

