Droga do 2012 wiedzie przez Kozanów, cz. 13

Z krańca Kozanowa pokazanego w poprzedniej notce z cyklu błyskawicznie przeniosłem się na drugi. Przedstawiam stan z 29 sierpnia. Na początek stojący przy zajezdni na ul. Legnickiej pojazd. Nie pamiętam, jak się nazywa. Jeśli się dobrze orientuję, nowymi torami przejeżdża najpierw on, a dopiero potem puszczany jest tramwaj. W tle widać pojazd linii 32 Plus.

Co jest nie w porządku ze światłami dla pieszych na końcu ul. Milenijnej, przy skrzyżowaniu z Legnicką? Tak, stoją na środku tymczasowo wytyczonej jezdni, między pasami ruchu. Swoją drogą nowa organizacja tego skrzyżowania, w tym wężyk, którym jeżdżą tu samochody, poskutkowała zwiększeniem korków.

Widoki na odcinek ul. Milenijnej między Legnicką a Popowicką.



Z Milenijnej skręcam w Popowicką. Tutaj ślad się urywa…


Po partyzancku pokonałem ogrodzenie (nie wiem, jakiej firmy) i zakradłem się pod tory.

Widoki ze skrzyżowania trzech ulic na literę P. Widok w stronę Popowickiej – tory w układzie klasycznym.

Widok w stronę Pilczyckiej – tory dla motornicznych uprawiających jazdę wyczynową.

Widok z stronę Pałuckiej. Chodzą pogłoski, że już tej ulicy nie otworzą. Tymczasem najwyraźniej zatkali kanalizację (stan półtorej doby po większym deszczu) i… chyba ustawili ten znak w złą stronę.

Dalej Pilczycka. Tych szyn jeszcze nie rozpakowali.

Wlot na Kozanów. Takiej drogi rowerowej to tylko pozazdrościć.

Chwila zadumy. Nie wiem, jaki jest harmonogram prac, ale łaziłem po tej budowie w dzień roboczy ok. godz. 17, ale nikt mnie nie przegonił, żadnej „uprawnionej” osoby nie spotkałem.

Na koniec rzut oka na Nową Animę. Mają już parking dla niepełnosprawnych. Ogródek chyba też, ale zostawiłem go na później. Powinien trafić do następnej notki.

, , , , , , , ,

  1. Droga do 2012 wiedzie przez Kozanów, cz. 14 « Misja i Transmisja

Skomentuj

