Tajny przystanek autostopowicza

„Antonie, jak powstają twoje przewodniki?” – z takim pytaniem, z braku lepszych pomysłów, w głowie szedłem 21 października do Tajnych Kompletów, na współorganizowane przez Instytut Studiów nad Islamem spotkanie z Antonem Krotovem – Rosjaninem-muzułmaninem-podróżnikiem-autostopowiczem-pisarzem. Do tych określeń jego kolega-tłumacz-brat-w-islamie-moderator (na zdjęciu – po prawej) dorzucił podróżnika ekstremalnego i „zakamieniałego wroga” telewizji.

Swojego pytania nie zadałem, gdyż w planie na ten wieczór miałem jeszcze parę innych imprez, więc tylko wpadłem i wypadłem, przeminąłem z wiatrem. Like a rolling stone.

, ,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

