Jak zostałem turystą we własnym mieście

Na portalu Gazeta.pl Wrocław, na środku strony głównej prezentowany jest zawsze jeden ciekawy komentarz z forum. W tej chwili miejsce owo zajmuje parę zdań mojego autorstwa, które – jako osobnik zniesmaczony komercjalizacją świąt – raczyłem napisać pod artykułem pt. „We Wrocławiu rozbłysły już świąteczne iluminacje”. Nic specjalnie mądrego, nic, czym bym się chwalił. W ogóle nie zwróciłbym na to większej uwagi, gdyby nie to, że komuś z redakcji przyszło do głowy, żeby podpisać mnie… „TURYSTA”. Dziękuję za wprawienie mnie z samego rana w dobry humor.

,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

