Wylosowali, kto nam dokopie

„Grupa marzeń” – zapamiętać to określenie, żeby lepiej odczuć ogrom nadchodzącej kompromitacji. Oto na wrocławskim Rynku odbyła się transmisja na żywo z pewnego losowania w Kijowie. Kibice piłkarscy byli zadowoleni. „Gazeta wyborcza” – już mniej. Dlaczego? To nie takie oczywiste. W artykule na Gazeta.pl Wrocław pt. Dwa rzędy toitojek – nowa brama do wrocławskiego Rynku redaktor oburza się z powodu ustawienia przenośnych toalet tym razem nie w Przejściu Garncarskim, tylko bardziej na widoku. Osobiście z jednej z tych kabin skorzystałem i do zarzucenia mam jej jedynie tyle, że strasznie się kołysała. Samej lokalizacji nie uważam za złą. Zrozumiałem jednak, dlaczego się GW przyczepiła. Po prostu toalety ustawiono tuż przy drzwiach jej siedziby.

Po losowaniu odbyła się m.in. prezentacja nowego teledysku artysty znanego jako L.U.C. oraz koncert. Wystąpiła Ira i Kombii. Przy wejściu do zagrody przejrzałem regulamin, żeby sprawdzić, czy można robić zdjęcia. Widywałem już taki zakaz, ale tym razem go nie znalazłem. Tylko co tu fotografować? Artur Gadowski bez długich włosów to już nie to samo. Chociaż może się mylę – przecież fanki wyły jak w okresie godowym.

Łysego Skawińskiego już nie obejrzałem, a w przyszłym roku być może nie obejrzę żadnego meczu. Trochę mi to wszystko zobojętniało. Bawmy się, ale bez fanatyzmu. Dążmy do zwycięstwa, a nie do wyjścia z grupy. Nadmiar kombinowania i zbyt chorobliwe pragnienia dają w efekcie małą politykę, a w niej nie ma miejsca na czystość w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Ludzie zbyt często nie zwracają uwagi na piękno i na pierwszy plan wysuwają swoje kompleksy. Prawdziwego skarbu nie da się przysłonić, ale oni wciąż próbują i próbować będą. Tak jest jednak w całym życiu, nie tylko w sporcie.

, , , , , ,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

