Spóźniłem się na muzeum

To miała być notka o tym, jak mnie zawiodła organizacja w Muzeum Narodowym. Przeczytałem o organizowanym w nim Dniu Wolnej Sztuki polegającym na tym, że przy pięciu dziełach stoją opowiadający o nich wolontariusze. Na liście eksponatów omawianych podczas tej edycji znajdowały się portrety Witkacego, nawiedziłem więc sale ze sztuką XX-wieczną i stanąłem przy obrazach jednego z ważniejszych dla mnie twórców. Sterczałem tak przez kilka minut, ale jakoś nikt z obsługi nawet się do mnie nie zbliżył. Dopiero potem doczytałem, że zaczynająca się w południe impreza trwa tylko przez godzinę. Spóźniłem się ok. 40 minut. Pozostało mi przejść się przez pozostałą część strychu, porozmyślać przy dziełach Hasiora i skrycie popluć sobie w brodę.

Najbliższe Dni Wolnej Sztuki zaplanowane są na 28 lipca i 25 sierpnia. Nie napiszę, że polecam, bo przecież nie wiem, jak to w praktyce wygląda.

, ,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

