Nie rzucamy żółtym śniegiem

„Słońce mnie nie parzy, nic się nie wydarzy” – śpiewają Drekoty w „Tramwaju”. Ja się jednak niedawno trochę opaliłem, nogi mnie aż szczypały. Nie lubię upału. To może przypomnijmy sobie, jak było we Wrocławiu dokładnie pół roku temu.

W formie wywiadu? Nie! W formie Wielkiej Bitwy Śnieżnej! Owo zorganizowane przez organizację studencką BEST Wrocław (Lokalną Grupę „Board of European Students of Technology”) w niedzielne południe 27 stycznia 2013 r. na Wyspie Słodowej starcie studentów Politechniki Wrocławskiej z resztą świata zgromadziło różne indywidua. Konie? Terroryści?

Jedyna zasada, której – jak na otwarciu ogłosił organizator – uczestnicy mieli się trzymać, brzmiała: nie rzucać żółtym śniegiem (Frank Zappa mógłby poradzić, żeby go też nie jeść). Później pojawiły się kolejne, żeby wprowadzić trochę porządku i móc ustalić wynik końcowy. Ostatecznie odbyło się więc kilka bitew, a od drugiej zadaniem obu drużyn było przejęcie sztandaru przeciwników. Jego funkcję pełniły na zmianę różne przedmioty: szalik, miotła, jabłuszko, a nawet… człowiek.

Gdzieś w okolicy przejechała na sygnale karetka pogotowia. To na pewno podniosło poczucie bezpieczeństwa. Można było zaczynać.








Przewagę od początku miała polibuda, jednak drużyny przeciwnej to nie zniechęcało.




Organizator pokazuje nowy sztandar jednej z drużyn.




Chorągiew zdobyta!

Były ofiary.

Była też rodzinna atmosfera.

Walka o chorągiew.





















Na polu bitwy dochodziło do zażartych pojedynków. Czasami zażartych tylko z jednej strony.

Na zakończenie śnieżkami obrzucony został organizator.



Ja w zabawie udziału nie brałem, ale bycie neutralnym obserwatorem też mi niezupełnie wyszło. Jakaś zabłąkana kula wykluczyła mnie na kilka minut z gry, tzn. odszedłem na bok, żeby wyczyścić aparat. Coś z atmosfery mi się jednak udzieliło, przy czym na pewno nie był to chłód. Obecny upał mnie za to naprawdę męczy. Pozdrawiam zdychając.

, , ,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

