Nadzieja krąży po mieście

Radosny przemarsz od skrzyżowania ul. Ślężnej i Studziennej zakończony rundą wokół Rynku, a następnie występy na pl. Gołębim – tak według planu wyglądał drugi Korowód Nadziei, zorganizowana 1 września 2013 r. przez fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową parada na rzecz Przylądka Nadziei.

Chociaż sam na miejsce się spóźniłem, więc zobaczyłem już tylko pustą scenę, ludzi spacerujących z balonikami ze znajomym logo, rozjeżdżające się stare samochody i ślady po koniach, a ponadto nie zauważyłem skarbony fundacji – może dlatego, że nie szukałem, a może dlatego, że podobno przeniesiono ją na lotnisko – to nie mam wątpliwości co do tego, że impreza się udała. Jestem przekonany, że realizacja tego projektu nie może się nie powieść. Organizatorzy mają zbyt dużo pomysłów na przypominanie o sobie – nie tylko mieszkańcom Wrocławia – i wsparcie ze strony zbyt wielu instytucji, by pozwolono im ponieść porażkę. I dobrze. Czekam cierpliwie na efekt.

, , , , ,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

