Wpieniające gofry

Do gofrów najbardziej pasuje mi bita śmietana i syrop klonowy. Z cukrem pudrem też mogą być, ale to taka wersja minimalistyczna, najuboższa powyżej gofra z niczym. Skoro jednak Cukier Królewski produkuje to, co produkuje, i właśnie taką formę reklamy sobie zorganizował, to wpadłem na pl. Solny i 21, i 22 grudnia 2013 r., czyli w oba dni, przez które parkował na nim jeżdżący po Polsce gofrobus.

Zgodnie z zapowiedzią, ciepłe gofry z cukrem pudrem miały być rozdawane każdemu, kto zrobi coś miłego dla osoby towarzyszącej. Dodatkowo z tyłu gofrobusa po użyciu przycisku miała się sypać imitacja śniegu. W drodze na Solny zastanawiałem się, jak to będzie wyglądało w praktyce, tzn. co miłego trzeba będzie zrobić. Okazało się, że obsługa bardzo ułatwia sprawę. Zainteresowanych kierowała pod maszynę do śniegu, zachęcała do jej użycia, a następnie do pocałowania się. Zaniepokoiło mnie jednak, co się tak naprawdę sypie z tyłu. Imitacją śniegu była biała, śliska piana, jakby z jakiegoś środka chemicznego. Efekt? Cała akcja była miła, gofry – dobre, ale przez te zacieki, które zostały mi na kurtce… wpieniłem się. Odzienie wierzchnie poszło do prania. Dziękuję za zachętę do świątecznych porządków.



Drugiego dnia było lepiej, bo z maszyny do „śniegu” już wczesnym popołudniem nie wydobywało się nic poza brzęczącym wewnątrz pojazdu dzwonkiem, który, tak nawiasem mówiąc, na miejscu pracujących w „kuchni” osób uznałbym za mocno wnerwiający. Obsługa natomiast więcej do miłych uczynków nie zachęcała i rozdawała gofry wszystkim chętnym, bez stawiania warunków. Mimo wszystko znalazłem też jeden powód, żeby działającą na Solnym ekipę pochwalić. Otóż tego samego dnia wybrałem się do So! Coffee w Factory i przekonałem się, że nawet gofra z bitą śmietaną można schrzanić. Na poczęstunek od Cukru Królewskiego natomiast nie narzekałem. Przynajmniej on mu wyszedł.

, , , , ,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

