Bez kawałka szyny

Co oznacza komunikat o awaryjnych autobusach? Jeśli wyświetlony był 13 stycznia 2014 r. gdzieś na ul. Legnickiej, to oznaczał, że tuż przed przystankiem tramwajowym Kwiska w kierunku Pilczyc fragment lewej szyny został zastąpiony przez dziurę w ziemi. Prowizoryczna naprawa zajęła podobno ponad godzinę. Tymczasem wiele tramwajów stało w korku, a pozostałe jadące z centrum zawracały na pętli Wrocławski Park Przemysłowy. Trasy między nią a Pilczycami i nią a Kozanowem obsługiwały autobusy awaryjne. Potwierdzam, że taki widziałem. Wcześniej natomiast, ok. godz. 18:30, przejeżdżałem przez przystanek Kwiska. Stał przy nim tramwaj Škoda 19 T. Parę osób – w strojach urzędników, nie robotników – oglądało pośpiesznie to jego podwozie, to robiący wrażenie zapadnięty fragment nawierzchni, nad którym brakowało na oko dwudziestokilkucentymetrowej długości odcinka szyny. Obok stał również samochód Pogotowia Torowego na sygnale.

Trzy godziny później oglądałem już, jak uzupełniono lukę. Podobno tramwaje miały ograniczać w tym miejscu prędkość, a właściwą naprawę – wymianę dłuższego odcinka szyny – przeprowadzono dopiero w nocy.

Reklamy

, , , ,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s