Bema przystanków zgłoszenia awarii

Są miejsca, w których na awarie trafiam, przynajmniej w pewnych okresach, częściej niż w innych. W ostatnich miesiącach na czoło stawki wysunął się pl. Bema.

Pisałem kiedyś o awarii tablicy elektronicznej na jednym z tamtejszych przystanków. Pół roku później zaobserwowałem gorszą sytuację, co 9 lutego 2014 r. zgłosiłem ZDiUM-owi:
Chciałbym zgłosić awarie tablic elektronicznych na dwóch przystankach tramwajowych pl. Bema:
– przy ul. św. Marcina (w kierunku mostów Młyńskich),
– przy ul. Sienkiewicza (w kierunku mostu Szczytnickiego).
Obie tablice od około tygodnia nic nie wyświetlają.

Usterkę szybko naprawiono.

Pisałem też kiedyś o znajdującym się przy przystanku autobusowym znaku drogowym, który przez ostatnich parę lat można było oglądać na zmianę wygięty mocno albo lekko, nawet po prostowaniu. Pod koniec marca 2014 r. znowu prawie leżał na ziemi. Tym razem jednak nie zdążyłem tego zgłosić. Gdy ponownie pokonywałem skrzyżowanie, zobaczyłem, że znak postawiono już do pionu. Całkiem pionowego pionu.

Gdy jakaś sytuacja się powtarza, warto się zastanowić nad jej przyczyną, a nie tylko likwidować skutki. Czy znak położyła dwa razy ta sama osoba? Czy ma obiekcje odnośnie jego umiejscowienia? A może po prostu kusiło ją, że był już lekko wygięty? Myślę, że jest szansa na to, że teraz da mu spokój.

, , , ,

  1. #1 by Wrocław Fantastyczny on Kwiecień 11, 2014 - 23:48

    Za to dziś rano, też na Bema, nie działała zwrotnica, sam byłem świadkiem, jak motorniczy zgłaszał – centrala potwierdziła, że był pierwszy, nikt wcześniej nie zgłaszał. Ciekawe, kiedy naprawią, ciekawe, kiedy znów pogrzebacz będzie zbędny do jazdy tramwajem po mieści…

Skomentuj

